Förlovad!!!

Igår så kom min älskling in med frukost på sängen och sedan gick han ner på knä och friade... svaret var så klart JA. Sedan låg vi kvar i sängen och bara mös med varandra. Jag kom upp vid 10,30 (Jag brukar vara uppe mellan 8,00-9,00) Joakim låg kvar till 12,00, sen var det middag hos min bror som var bestämt innan så vi åkte dit. När vi kom hem igen så mös vi lite mera och kollade på LEGO filmen och åt ost och kex drack Herrljunga cider.

Idag när jag vaknade kunde jag fortfarande inte tro att det var sant att jag är förlovad!! Vi kommer att ha bröllop nästa år då jag har är så att jag vill gifta mig inom ett år från det jag förlovar mig, kan sträcka mig lite längre men inte längre än 1½ år!!

Jag har varit på skolan och pluggat idag gjort klart uppgiften om kvinnomisshandel och fått till en ½ sida på mitt PM. Börjar få lite panik över att lämna in den. Det känns som om våren är här nu :) Jag gick idag från skolan och hem och det var väldigt skönt :)

Kommentera här: