Måndag...

Jag måste bara skriva av mig om en intervju som vi ska ha läst till ett seminarium i skolan. Så här långt är det inget konstigt eller så, jag pluggar till socionom så vi får läsa en hel del artiklar om olika ämnen. Just den här handlade om en kvinnomisshandlare som rättfärdiga det han gjorde genom att dra in religionen. Vilket var KRISTENDOMEN! Hela intervjun var på 14 sidor där han säger saker som HUR en KVINNA ska vara och att HAN som är MAN har rätt att bestämma över sin FRU och att han måste visa vart gränserna går. Han var kritiskt till att HON skulle ARBETA när hon har BARN och en hårt arbetande MAN!!!

Nu har jag lugnat ner mig men jag måste sätta mig med uppgiften imorgon då vi ska svara på vissa frågor till den här texten.

----
Hittade idag två spjälsängar som skänktes bort och hörde av mig till min syster och sedan åkte jag och hämtade dem. Längtar såå tills augusti!! <3 <3

Kommentarer:

1 Storasyster:

skriven

Tack finaste lillasyster för tipset!

Kommentera här: